Ciekawe Informacje

POWODY ORGANIZOWANIA EVENTÓW W OCENIE PRZEDSIĘBIORCÓW?

– Budowanie świadomości marki
-Zwiększenie sprzedaży
-Pozyskanie kontaktów sprzedażowych
-Edukacja konsumenta w zakresie (oferta, produkt)
-Wprowadzenie nowego produktu
-Zaangażowanie konsumenta

SAVOIR VIVRE W BIZNESIE

-Delegowanie zadań i wzmacnianie samodzielności pracowników
-Budowanie motywacji i zaangażowania pracowników
-Rozmowy z pracownikami droga do sukcesu firmy

BŁĘDY W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM

-Brak kontroli nad przepływem informacji
-Nieumiejętne motywowanie
-Ignorowanie potrzeb i trudności pracowników
-Bagatelizowanie konfliktów
-Hamowanie ich kreatywności

WYJAZDY INTEGRACYJNE

Możemy połączyć ze szkoleniami, w tym przypadku, zdobywanie nowych umiejętności, rozszerzenie kompetencji i uprawnień stanie się bardziej efektywne, dzięki połączeniu wiedzy (wykłady, prelekcje, zadania w grupach)z częścią rozrywkową. To sprawi że szkolenia nie będą już nudnym obowiązkiem, ale wydarzeniem na które pracownicy czekają.

NETWORKING

Networking to nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji w celu wymiany informacji oraz wzajemnego wsparcia w sferze zawodowej.

KORZYŚCI NETWORKINGU

-Zdobycie nowych klientów

-Rozszerzenie sieci kontaktów biznesowych w różnych branżach

-Możliwość nawiązania nowych relacji z innymi przedsiębiorcami

-Pozyskanie sprawdzonych dostawców i wykonawców usług

JAK TWORZYMY SIEĆ KONTAKTÓW

Spotkania w cztery oczy : oficjalne i nieoficjalne rozmowy
Spotkania branżowe: konferencje, zjazdy, targi kariery, organizacje zawodowe, grupy networkingowe
Kontakty zdobywane w trakcie edukacji i kształcenia zawodowego
Spotkania towarzyskie

Jednym z najważniejszych czynników jest utrzymywanie długoterminowych działań związanych z rozwojem kontaktów od oficjalnych poprzez koleżeńskie na przyjacielskie, opartych na wzajemnej odpowiedzialności i zaufaniu kończąc.

PROCES NETWORKINGU

Trwa przez nawet kilka lat, dlatego ważnymi czynnikami są stałość i wytrwałość w procesie podejmowania działań.

Efektem są:
-wspólne inicjatywy biznesowe
-wzajemna pomoc
-transfer wiedzy i innowacji

SPRZEDAŻ /DORADZTWO

-być dla klientów partnerem, a nie kolejnym ,,sprzedawcą”

-sprzedawać więcej dzięki umiejętnościom perswazji
-czuć się pewnie podczas najtrudniejszych negocjacji
-utrzymać przy sobie najważniejszych klientów